December 31, 2010

15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM CONTEST

2dayblogger.com, korang pernah usha blog ni x? frankly speaking, blog ni merupakan antara blog terbaik yang pernah aku jumpa. bukan main angin, bukan sembang kosong, bukan trik untuk membuat aku terpilih untuk menang contest ni. ok, cut is short. kenapa aku cakap blog ni terbaik? interface menarik, penuh berinformasi, penerangan memang jelas, dan yang paling penting x lokek ilmu. kadang2 orang ni kalau dah pandai, dorang x suka cerita rahsia kejayaan dorang. takut anak murid lawan tok guru! memang tipikal, macam cikgu mengajar tapi bagi contoh dan penerangan x jelas. macam mana anak murid x lingkup. for me, we must give the fullest in what we do. blog ini memang x lokek ilmu, segala penerangan jelas. kalau nak retelling and review the tutorial pun boleh, since penerangan seriously sangat jelas. nak tengok aku retelling and review tutorial yang ada dalam blog ni x? next entry aku buat review mengenai hyperlink yang telah dibincangkan di dalam salah satu post di blog yang sempoi ini


 
Klik gambar di atas untuk melihat review tersebut!

p/s: satu lagi yang aku suka pasal blog ni, admin dia ada misi dan visi untuk berjaya dan terus berjaya, untuk jadi pro blogger. bukan sekadar jaguh kampung. aku suka blog ni, seriously banyak memberi dorongan dan inspirasi untuk aku maju dan terus maju ke hadapan. harap2 aku pun dapat jadi pro blogger satu hari nanti. amin.
 

4 comments: