May 1, 2011

Kontest Dua Dalam Satu !!!


INI ADALAH STICKY POST SEHINGGA 1/5/2011. SILA SCROOL KE BAWAH UNTUK MELIHAT ENTRY TERBARU.



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pengumuman2!! Ini adalah sticky post!! Blog Syurga Itu Indah dengan kerjasama Blog A Geekz Life telah bersetuju membuat satu kontest yang dikenali sebagai “Dua Dalam Satu”. Kenapa Dua Dalam Satu??? Kerana ini adalah kontest yang dianjurkan oleh dua blog. Dan dalam pada masa yang sama terdapat dua jenis hadiah dalam satu kontest. Dan kontest ini akan berlangsung selama dua bulan!!

Berminat??Jom ushar syarat2 pertandingan:
1. Warganegara Malaysia – 1 Malaysia.
2. WAJIB follow Blog Syurga Itu Indah & Blog A Geekz Life - untuk membolehkan anda mengetahui update terkini daripada kami.
3. Buat satu entry anda join contest ni dengan tajuk “Kontest Dua Dalam Satu” - letakkan link entry tersebut di bahagian komen
Kontest Dua Dalam Satu” di blog Syurga Itu Indah.
4. Macam Biasa, copy banner (gambar), letak diatas entry dan letakkan juga link ke blog kami.
5. Tag sekurang-kurangnya dua orang blogger yang aktif - pastikan mereka tahu mereka telah di tag.


Yeah, dah ikut semua syarat-syarat pertandingan?? Nak tau macam mana nak menang kontest ni?? Cara-caranya:
 
Pastikan anda menjadi top commentator di blog kami. Bermakna komen anda di blog Syurga Itu Indah dan blog A Geekz Life akan dijumlahkan. Widget top commentators akan digunakan dikedua-dua blog. Blogger yang meninggalkan paling banyak komen di blog kami secara automatik mendapat tempat pertama. Senang kan?? Namun, anda digalakkan meninggalkan komen membina secara berhemah dan berkaitan dengan entry. Blogger yang menggunakan kata-kata kesat dan meninggalkan komen yang tidak berkait dengan entry, atau dalam kata lain, tidak membaca entry sebelum meninggalkan komen akan di disqualified. Pemenang akan mendapat hadiah berupa topup sebanyak RM30!! Tiada tempat kedua dan ketiga. TETAPI, 25 blogger teratas selepas dijumlahkan akan tersenarai dalam bloglist kami bagi tahun 2011. Kiranya contest ni menawarkan dua jenis hadiah iaitu hadiah topup dan secara tidak langsung ini merupakan peluang bagi anda untuk join bloglist kami!! Namun, kami berhak mengubah atau menambah syarat-syarat (jika perlu), serta mengubah hadiah (mana la tau kami terasa nak bagi Toyota Vios ke, Sony VAIO ke, Iphone 4 ke, Blackberrry Torch, dll). Pemenang akan diisytiharkan secara rasmi di blog kami selepas dua bulan berlalu, iaitu pada tanggal 01hb Mei 2011. Okeh!!


Hadiah:
1. Tempat pertama ( Topup Rm30 + software Adobe Photoshop CS5 full version + software Adobe Photoshop Lightroom 3 full version + 1000 new Fonts )
2. Tempat ke-2 dan ke-3 ( software Adobe Photoshop CS5 full version + software Adobe Photoshop Lightroom 3 full version + 1000 new Fonts )
3.  Tempat ke-3 ( software Adobe Photoshop CS5 full version + software Adobe Photoshop Lightroom 3 full version + 1000 new Fonts )
4. Tempat pertama hingga ke 25 ( disenaraikan di dalam bloglist blog a GEEKZ life dan Syurga Itu Indah )


Cuma KOMEN DAN MENANG. 
Mai pakat join ramai-ramai. =)


Masih blur? 
Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen korang.

7 comments:

  1. bro aku nak join mende ni...here my link

    http://alfieeano.blogspot.com/2011/02/aku-mau-join-contest-2-in-1.html

    ReplyDelete
  2. @AlfiEean WaRsi

    alrite bro. welcome to the club. komen bebanyak ye. =)

    ReplyDelete
  3. wei kasi hadiah free kat aku r.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Lupa nak tanye: cm ne nak dpt hadiah no 1 bg org2 yang pakai postpaid...hehehehehe..

    ReplyDelete
  5. hadiah nya cool.but stiky post tu bp lame?

    ReplyDelete