February 26, 2011

Gambar XXX Korang Kat Internet ? [SOLUSI]

sori, lately sangat bz. mengalahkan businessman. korang tau x kerja aku apa yang bz sangat tu? kira bulu kucing, damn memang banyak gila. akhirnya aku mengalah dan kembali ke pangkal jalan dan manaip entry yang penting ni.

korang dah check ke gambar korang kat internet? ade yang sangkot x? hahaha...

rileks, kali ni seperti yang aku dah janjikan aku akan berkongsi solusi untuk menyelesaikan masalah korang. memang sangat bersesuaian dengan tagline aku, "solusi sentiasa ada".

langkah pertama, korang kena ada internet sebab korang perlu download virus yang akan memakan memory yang ada pada hard disk korang. korang sanggup ke download virus ni, silap-silap virus ni ngap korang sekali. hehe, kesat la peluh kat dahi tu. aku melawak je. korang kena ada internet sebab korang akan perlu download beberapa software yang akan melenyapkan memori silap  silam hard disk korang.



Untuk truly erase data, korang perlu write over the data. Hanya delete data tersebut atau format hard disk tidak mencukupi. So, kat bawah aku share beberapa software(a.k.a. shredder) untuk truly wipe and clean korang punya hard disk. Function dia macam shredder kertas kat bawah ni. Semua software kat atas ni menepati  spesifikasi Department of Defense (DoD) 5220.22-M yang digunakan oleh Kementerian pertahanan Amerika Syarikat. So, lepas korang dah shred semua data, data tersebut tidak boleh di recover lagi.



Klik gambar untuk tumbesaran.

Software 1
Software 2 
( Active@ KillDisk for Windows 5.2.5.2.3 )

Software 3
( Jetico BCWipe 4.01.23 )
link uploading



p/s: Pilih la mana-mana software yang berkenan di hati. Guna satu software pun dah cukup, tapi kalau korang nak cuba semua pun aku x marah. =)


1 comment: