November 15, 2010

Merdeka

hari MERDEKA  aku !!!
yeay, at last habis jugak last paper td. hurm, kali ni aku nak cerita sket pasal paper td. soalan ok la, xde susah sgt xde senang sgt. jawapan pun agak ok, tp betol salah xtau . ni aku nak story sket pasal insiden time exam td. aku duduk table depan sekali, si A duduk sblh kanan aku and si B duduk belakang aku. nak dijadikan cerita, biasa la kan dalam exam bincang sket2 ngan mber. perbincangan ilmiah katakan. aku bukannya baik sgt pun, nak survive mesti kena ambik risiko, hehehe. si A dah siap awal, nak keluar awal la kononnya. si B kemudian memangggil si A, bertanyakan sedikit soalan. si A angkat sket kertas dia, so si B dapat la tgk. blh plak x perasan ada mata merah memerhati dari jauh. tetiba si mata merah datang. cuak siot, aku ingat die nak ambik kertas si A ngan si B. nasib baik die srh pindah si A pindah tempat duduk kat tepi je, kalau die dia ambik and koyak kertas tu kan naya. other than that si A x dibenarkan keluar awal. si B plak si mata merah x perasan kot, sbb tu xde tindakan utk si B. so sebelah kiri aku kosong. my point of the story is aku xboleh bincang2 ngan si A untuk paper td. kesian gak aku tgk si A, membantu rakan2(ayat versi baik) tetapi die plak yang kena. tu la, kadang2 orang yang x patut kena yang kena. yang sepatutnya kena xde plak kena apa2. lumrah dunia.
 
whatsoever pun, paper dah habis dan aku dah merdeka. 
MERDEKA!!!

MODE BALIK KAMPUNG. YEAY!
p/s: x sabar nak balik kampung pg esok. entry ini ditekan setelah siap packing sambil makan sate.

0 Provokasi Sedang Didebatkan:

Post a Comment